Tema: Re: Labai skubiai SOS pagalbos
Autorius: Kancler
Data: 2012-05-27 21:44:19
o tu dabar paziurek i visa sia situacija jos akimis, tai gal visdelto nx
fejai tokie fejinai ?:D blin buk vyras, papasakok viska kaip buvo, nupirk
geliu ir aik atsiprasinet, bent jau sau galvoje ramybe turesi jei
nesusiklijuos

"Tata"  wrote in message news:jptmdb$ama$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]

Suprantat....
Ta pirtis gavosi netiketai.....
draugeliai taip ant greicio pakviete....
nes pavezioti ten juos reikejo....

Ir ten draugeliai ne visai vieni buvo....
Todel i tokias draugu pirtis be parkiu.... na niekaip neiseitu man ramiai
iseit...
Nes ji eitu kartu bet kokiu atveju.......
Todel norejau kazkokio irodymo...
bet dabar jau gavosi taip, kad esu pasmerktas ir neistikimybe
apkaltintas....
nors is tiesu nieko tokio ir nebuvo....
Tik pasitusinom....