Tema: Re: Sharano peciukas
Autorius: Shadowed
Data: 2012-05-26 23:31:12
ten toks kaip sitam skelbima, trecioj fotkej

http://www.autogidas.lt/volkswagen-sharan-vienaturis-1995-0123182213.html

Su juo ir reguliuojasi visas priekis, bet gale niekas nevksta tai va ir
klausiams a cia susipise ar tik del to kompforto blogo nedirba...

"Gudrutis Jonas"  parašė naujienų news:jpr8a3$p4n$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai turi valdyti elektronine klima - o tai jei nera pas tave jos, tai
kaip is vis reguliuoji prieki ventiliatoriu? mechaniniam variante valdymas
stoge prie vairuotojo galvos+panelej atskiras ijungimas/isjungimas