Tema: Re: Q: (KEDui turbut) ?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-05-25 14:42:18
Neigalumas buna visoks ir gali visiskai netrukdyti dirbti taksistu.

"@runAsUser"  wrote in message news:jpnqq4$b42$1@trimpas.omnitel.net...

Nufotkinau Vilniuje su telefonu Martono taksi su invalido zenklu ant galinio
stiklo. Gaila, nerandu laido prijungimui prie kompo nuotraukos nukrovimui,
gal veliau susiieskosiu.
Taigi, klausimas: ar gali dirbti neigalus taksistas, ta prasme, ar gali buti
atsakingas uz kitu gyvybe?
O gal ten koks sustriakas prisilipino zenkla, kad galetu nebaudziamas
parkuotis visur? Galima butu patikrinti pagal taksi numeri is nuotraukos?

Siaip, autobusu vairuotojams, atrodo, yra sveikatos atitikimo reikalavimu. O
taksistai jau isskirtiniai patapo? Nes tas mano nufotkintasis gerai
padriezalino palei mano masinos nosi ir nuleke Tukstantmecio gatve ~ 110
km/h. Specialiai vaziavau is paskos kelis simtus metru.
Tai kaip te su tais invalidais yr?