Tema: Re: guzas ant padangos +KB
Autorius: Markovich
Data: 2012-06-05 08:23:24
pradzioj as pavardinau kam suteikiama garantija, o visa kita yra hemorojus,
kurio nieks nepripazins garantiniu

"homo erectus"  wrote in message

On Wed, 30 May 2012 10:18:17 +0300, Markovich wrote:

> nori gamintojui irodyti kad neivaziavai niekur per metus eksploatacijos?
> sekmes

O kodėl sugedus televizoriui man nereikia įrodinėti, jog aš jo vandeniu
nelaisčiau?

> o bet taciau kadangi padangos turi CE zymejima, gamintojas deklaruoja kad
> preke atitinka visus kokybes ir t.t. standartus kurie galioja EU.

Tai viskas, kas parduodama EU, atitinka EU standartus. Su garantija tai
neturi nieko bendro.

> Nzn ar
> pasidare aiskiau to kas liecia padangu garantija, bet pasakoju is
> patirties.

Pasidarė aišku tai, kad padangoms garantijų nėra jokių...