Tema: Re: Stabdziu nuorinimas
Autorius: Shadowed
Data: 2009-05-21 14:11:09
he prikolas siaip su tuo orinimu. nuvariau vel Eoltan sakau mol nera stabdziu... tai numyke kad gal nenuorino, tai matyt biski paorino, nes zymiai geriau dabar. grieba puse ispaudus, o ne prie pat dugno. Bet noreciau kad dar auksciau griebtu, tam turbut jau reikia keist pagr. cilindriuka ? Siaip technikine va praejau iskarto, nieko nerado tai dabar su 2011 m lipduku jau :)