Tema: Re: tesa dviguba lipni
Autorius: Vasaris
Data: 2009-05-21 10:39:13
WD40 labai retai naudojamas pagal paskirtį, todėl tokia ir reputacija. Be
abejo geriau naudoti tikslinę chemiją, o ne remtis burtais.

Mechaninis metodas yra visai geras. Man visus lipdukus, kurie gali
prasigerti, labai gerai ima Lemonoje pirktas falkonėlis "Label off". Gali
būti, kad ten vaitspiritas, ar dar kokia elementari chemija, bet gamintojai
gudrūs - pridėjo nepakenčiamą citrinos kvapą, kad turinio lenvai
nesužinotum. Lipdukai, kurie neprasigeria, taip pat imasi, tik lėčiau, nes
jie atšokinėja tik pagal perimetrą.