Tema: Re: variklio plovimas
Autorius: bomanz
Data: 2012-05-20 08:12:57
Nereikia tam jokių sugebėjimų. Reikia tik žinoti, kaip turi būti remontuojama ir
kaip neturi būti po remonto. Kreivarankių garažinių daug. Kai kurie tiesiog
nemoka ir nesimoko, kai kurie daro bet kaip, nors žino kad blogai. Ką nors
nežymiai sulaužyti netgi pelninga- jei brokas išlys po kelių mėnesių ir kitoje
vietoje klientas nieko neįtardamas dar darbo atveš.