Tema: Re: Fiat Croma nuo 2008 metu +/-
Autorius: svyt
Data: 2012-05-19 03:45:13
as dabar su tokiu varikliu vazineju, nu tai vienintele be priekaistu
veikianti detale. alfa romeo 145 berods, svoris kaip golfo,o su 150 arkliu
varikliu masinuke smagi, tik per metus valdiska sugebejo damust galutinai,
neveikia niekas, pakaba, grantos barska. dar su tokia damusta masina nesu
vazinejes, kas mate mano senaji benzinini bmw, tai cia dar baisiau, pasirodo
net mane zmones aplenkia, tiesa metai labai geri, orginalus ksenonai,
kondiske, biturbo sake... tas apgaulinga, is isores nuliova masina, atrodo
prestiziskai, dar  ir kur isokt i srauta momentaliai gali, rauna is vietos
daug geriau nei... fura, 524td :-)))) o siulo imt uz 2000 lt jei patiks,
arba vazinet kol vaziuoja.

--
vyt/ /