Tema: Re: automobiliu lauzo supirkimas - reali situacija?
Autorius: ramunas
Data: 2012-05-18 08:01:37
tikriausiai as plesiau maike....
Lengvuju automobiliu lauzas (lengvieji automobiliai pilnos ir dalines
komplektacijos) Nuo automobilio bendro svorio minusojamas nemetaliniu daliu
svoris ~200 kg. 590

kai as sveriau tai nieko nenumetinejo klaipedos kusakoskis.... kiek ant
svarstykliu parode tiek paskaiciavo ... ~1,3t buvo atrodo... ir kaina
dydesne buvo ar ne ~700 sukosi tuo metu...