Tema: Re: 2.0 ir 2.2 DTI opelio EGR voztuvo remonto istorija
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-05-16 21:46:18
tikrai žingsniniam varikliui reikia potenco padėties nustatymui?


On 2012.05.16 21:41, flegmatoid wrote:
> sakyciau lygiaverciai razborai (skayt nebandzius, kad galimejo, ir sakyt
> nebandzius, kad negalimejo)
>
> seip pakomentavau, nes teko keisti vieno pramoninio agregato duju
> voztuvo potenciometra. Pagal potenciometro varza mikrokontroleris zino
> tikslia zingsninio variklio padeti (siuo atveju voztuvo). Potenciometrai
> eina standartiniai, tik aseles ilgesnes + keli dantratukai. Aisku, pries
> tai reikia beda diagnozuot, bet su salyga, kal lenkai paatviravo -
> buciau pasiknises.
>
> "Night" wrote in message news:jovpeg$12u$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Priedo isardytiteoriskai neardoma daikta irgi tam tikro "know-how"
> reikia, taip kad flegmatoidui -1 uz
> trolinima.
>
> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in
> news:jovfsf$la0$1@trimpas.omnitel.net:
>
>> Keitei pats, kad siulai? Jei taip, tai pliz pasidalink ta naudinga
>> info, kaip va zmogus padare.
>>
>> Jei tik pizdish teoriskai, tai gal nereiketu, nes daznai ta dalis,
>> kuria vadini potencu, yra specializuotas pribambasas, kuriam deja
>> pakaitalo parduotuvej nerasi.
>>
>> "flegmatoid" <flegmatoid@gmail.com> wrote in message
>> news:jou0rv$n9l$1@trimpas.omnitel.net...
>>> nu, butu potenciometra uz 4.5LT pasikeites...
>>> Tiesa, dar lituoklis 12.5Lt atsiejes butu
>>>
>>> "YZF" wrote in message news:jotspl$jm2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> +1 uz posta
>>>
>>> "finito" <gintaras_i[trinti]@hotmail.com> wrote in message
>>> news:jot151$e5v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Gal kam is opelistu ar saabistu prisireiks: Kalba eina apie
>>>> elektrini Wahler firmos EGR voztuva (GM 2.0 DTI ir 2.2 DTI/TiD
>>>> varikliuose tarp 1999 ir 2004 m). Tipine problema - pradejo
>>>> strigineti ir mesti CheckEngine klaida, ir variklio apsukas
>>>> automatiskai apribojo iki 2200 rpm. Variklio diagnostika sako EGR
>>>> voztuvas kaltas. Kiek ieskojau, Lietuvoje nieks ju neremontuoja,
>>>> tiktai bando siulyti kazkoki emuliatoriu uz gausiai brangiai. Kiek
>>>> skambinau, srotuose dazarba dar neturi, arba "jau seniai neturi",
>>>> arba visa varikli parduoda ir nenori isimti. Servisai sako "pirk
>>>> nauja".
>>>>
>>>> Taigis, per Google radau Lenkijoje viename skelbimu portale
>>>> (www.allegro.pl - panasus i ebay. Paieskoje ivedi "EGR Wahler Opel
>>>> Saab", ir ismeta kruva paieskos rezultatu. Ten pvz visiskai naujas
>>>> EGR kainuoja apie 900 zl, kai LT praso 1300 Lt ), kad remontuoja
>>>> EGR-us, duoda garantija 1 metams. Skelbiasi ir ne viena firma, pagal
>>>> pirkimu istorija irgi matosi populiarus dalykas. Susikontaktavau,
>>>> vienzodziu principas toks: nusiunti jiems EGR detale, jie
>>>> suremontuoja, ir ta pacia atsiuncia atgal. Remontas apie 175 zl,
>>>> uztrunka 1 diena, plius siuntimai. Sake, pagrindine beda, kad
>>>> nekontaktuoja voztuvo pasukimo pozicijos elektroniniame bloke
>>>> kazkoks potenciometras, ir tada EGR pradeda grybauti bei ismeta
>>>> mistine Check Engine klaida. Suremontavo, isidejau, veikia, jau
>>>> ketvirtas menuo vazineju su savo Saabu, tfu tfu tfu. Ir pats EGR
>>>> mechaniskai sukinejasi kaip jam priklauso veikti, ir elektronika
>>>> klaidu nemeta. Toks biski "kates pirkimas maise" gavosi, bet kai
>>>> pinigai salyginai nedideli, tai pamaniau verta surizikuoti.
>>>>
>>>> Kadangi siunciau ir apmokejau per pazistamus is Lenkijos, gavosi
>>>> koks 100 Lt sutaupymas uz tarptautinius apmokejimus ir tarptautinius
>>>> siuntimus, vienzodziu viso kainavo apie 200 Lt. Remontavausi pas
>>>> Piotr Lewandowski, cars.elektronic@gmail.com,
>>>> http://www.autoelektronika.tnb.pl, tel. +48 787 631 817. Sneka ir
>>>> susirasineja ir angliskai.
>>>>
>>>> P.S. remontininko nepazistu ir nepromotinu, jei kas kreivu minciu
>>>> turit.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>
>>