Tema: Re: Torsioninio tilto remontas-restauravimas peugeot 206 Kaune - ką rekomenduotumėt?
Autorius: Robertas9
Data: 2012-05-15 20:20:02
5/15/2012 10:27 AM, ru_ąž rašė:
> Peugeot 206 (2001m) torsioninė pakaba reikalingas remontas kiek suprantu
> restauravimo būdu.
>
> meharis priima tik po dviejų savaičių
> sugūglinau "pasviliu.lt" 900lt kitai savaitei.
> Kaip jie?
>
> Turiu blogos patirties su generatoriaus remontu Neries krantinėj, tai
> nutariau rinktis meistrus, kuriuos kiti gali ramiai rekomenduoti.
>
> Pas ką Kaune restauruoti tuos torsionus?
> Ratas "kliba", tai keletą savaičių laukti jau ilgoka..
>
> Ačiū
>
> p.s.
> [...]

Tai ir vesk mehariui, kiek ten remontavau, tai man atrodo jie tikrai
zino ka daro. Man teko atlikt sita procedura tai ten problema guoliuose
ju kaina 2x60lt + turbut asims ragai bus ju kaina dar 2x100lt. tai cia
savikaina. Dar reikia viska pakeisti. Vazinet manau gali, maciau ne
viena toki peza issisketusi, niekas suluzt neturetu, ale jei guolis
subiro ir vazinesi tai asis 100% keisi.

P.s. dar tilto pagalves prie to pacio pasikeist ir turesi nauja tilta.