Tema: Re: modeo mk2 vs mazda 626 IV
Autorius: Tomas
Data: 2012-05-15 11:01:19
Stabdziu diskai priekiniai - 80 Lt / vnt, galiniai - 30 Lt. Kalades - 100 Lt visos. Rato guolis - 40-150 Lt (beje tas uzh 40 Lt kur kas ilgiau atlaike). Granatos - 100-150 Lt. Dirzas - 100 Lt, su visais guoliukais - lyg 200 ar tai 250, nepamenu, pakeitimas - nuo 300 Lt (pas pleshikus) iki 120 Lt (pas gera zhmogu). Pakaboj ka teko keist per 5 metus - 2 salenblokai po 15 Lt, 2 sharnyrai po 45 Lt, 4 stabilizatoriaus traukutes 4 po 25 Lt, 2 traukes antgaliai po 45 Lt. Visumoj, pakaba stipri ir nesudetinga. Rudys - dabar tik pradejo rudyt, bet dar mazhai. Mano praktikoj viena ish ekonomishkiausiu ir mazhiausiai uzhpisanciu mashinu. Tiesa, yra ten toks comprexas. Bet siais laikais naudota isigyt nuo 150 iki 400 Lt jokiu problemu. Bloga shlove jie nusipelne tais laikais, kai budavo pirkt tik naujas uzh shtuke euro. Na ir jis nelabai taisomas yra, visokiems bybiarankiams, mokantiems tik zhiguli ar opeli rekorda pataisyt - tasi problema, tai jie jy keikia labai.