Tema: Re: Vilijampoles sharnyru restauratoriai
Autorius: Igaliotinis
Data: 2012-05-11 11:56:42
Na ash dedu visokias HD ir pan "pastiprintas" detales. pagrindiniai mazgai,
bent jau bmwam tikrai gaminami ir kaina tikrai normali, kartais net maloniai
normali. Su restauruotas ner net ka lygint, o jei restauruot kokybishkai,
tai kaina labai netoli iki naujos normalios, ne prienu gamybos. Del to kaip
laiko tai cia daugiau priklauso kaip vaziuoja zmogus ir kur vaziuoja. Na ir
kitas dalykas - daug gi tu senu grabu pas mus atvaziuoja, ir kazkaip buna
OEM dar vaziuokle likus. Per 10m niekas nesugenda, o su musu keliais per
metus susibildena viskas naxadu.