Tema: Re: sargenu A/C legendos kontaktu
Autorius: Renookas
Data: 2012-05-10 07:26:01
be sandarumo testo nepildome. ta prasme isvakumavus 3 minutes davikliai
stebi ar nedingsta vakuumas. bet kokiu atveju pildant dar ipusime dazu, kad
jei pajusi jog saltis silpneja, is kart galetum prilekti pasiziureti pro kur
dingsta.

Standartine kaina pildymas 80 + freonas.

paskambek man asmeniskai 862075794 ir susitarsime dar su atitinkama nuolaida
kaip tau.

"Robertas9"  parašė naujienų news:jodr6c$vje$1@trimpas.omnitel.net...

5/9/2012 10:56 AM, Renookas rašė:
> na to meistro nezinau, bet jei ka tai gali pasiguosti kas nutiko. gal
> galima ir be sargenu padeti. :)
>

> "MMM" parašė naujienų news:jod3oh$vs4$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Sveiki,
> Gal galit parasyti to labai gero kondicionieriu meistro is sargenu
> telefonuka?
> Aciu

Man reiktu patikrint sandaruma ir uzpildyt. Kiek kainuotu?