Tema: Re: shlipskamera
Autorius: markatas
Data: 2012-05-09 07:45:27
Na pasiziurejau aprasyma, tai cia perziuros softo bajeriai, nes visas
vaizdas, kiek man pasakojo, koduojamas specialiu formatu, ir atsidaro tik su
firmine programele. O jau po to gali is jos irasyti i paprasta video faila
tai ka nori. Pats dar nenusiperku sitos kameros, bet vis ruosiuosiu sia
kamera pasiimti, nes dabar naudoju panasia porno i siuloma siame skelbime.
Na tikrai zmonos masinai tokios kaip skelbime nedesiu, geriau pasispausiu ir
nupirksiu ta kur postinau.

markatas