Tema: Re: REQ:visureigio
Autorius: Monas <monazzz { @ } gmail.com>
Data: 2012-05-08 12:31:17
Kaimynas kazka puse lupu minejo kad pardavines savo Renault Scenic RX4, 2.0i
16V + tiesiogines LPG, 2001m. Kainos tai nepasakysiu, bet turbut kazkas
panasaus i rinkos verte bus. Pirko pries metus kokius turbut, nieko
nenuvaziavo, paemes buvo gan apleista, tai vos ne viska nauja sudejo, pats
jam uz daliu tiekeja buvau (stabdziu diskai, kalades, sarnyrai, vairo
traukes su antgaliais, amortizatoriai visi, spyruokles priekines, atraminiai
guoliai amortizatoriu, dirzai, tepalai ir t.t. zodziu viskas ko reikia).
Liko tik kardano guma pakeist principe ir viskas :) Bet tas malonumas nera
pigus (~1500Lt pilna restauracija kardano, su kryzmiu keitimu man atrodo),
tai jis nusieme kardana ir taip vazinejo koki menesiuka ar pora. Spalva,
ratai, salonas kaip sito, tik tiek kad pas ji benzas/dujos
http://www.autogidas.lt/renault-scenic-rx4-dci-visureigis-2000-0123116760.html