Tema: Re: Volvo is amerikes. Ko reikia lietuvai?
Autorius: Bangis
Data: 2012-05-03 22:25:40
On 2012.05.03 09:11, Audrius K. wrote:
> Pofig, ka tie standartai raso. Tu sugebi ivertinti pagal standarto
> aprasyma lempos poveiki tavo akims?? :-))  As ne. Bet as retkarciais
> vazineju JAV keliais, ir vertinu tai , ka pats matau. Ir, kaip ne
> keista, neakina manes ten niekas. Skirtingai nuo auto, vazinejanciu
> Lietuvos keliuose... Taip, kad nereikia sneketi (prisiskaicius
> standartu, kuriu ne vienas is cia dalyvaujanciu nesugebe protingai ir
> blaiviai ivertinti) nesamoniu.
Nu nzn su kuo tu vazineji amerikese, bet vat kiek mano patirtis man
leidzia porinti, tai galiu pasakyt, kad kai vazinejau su lengva tai
prasilenkiant su truck'ais ir aukstais dzipais mane jie akindavo. Taip
pat ir is galo per veidrodelius svilina. Vat kai teko su ford F150
pavazinet - tai tada viskas OK. Jokiu bedu su akinimais :) Nzn gal tai
kazkaip asmeniska, bet vat toks pojutis susidare, kad amerikonai "akina"
labiau, nors jeigu ziuret is savo varpines, tai ir kelia apsviecia placiau.