Tema: Re: kur gerai deda LPG Vilniuje?
Autorius: Saulius74901
Data: 2012-05-03 16:25:24
Kodel parasiau BRC?
Todel kad 11 metai masina uzdujinta su BRC, per ta laika karta nusprogo
kompas, pakeite i nauja ir liepe neklaust kiek kainuoja jis.
Ir karta perrinkinejo reduktoriu nes membrana neva sukietejusi ir apsukos
sokinedavo.
Purkstuku pas mane ner, tai gal del to problemu nemačiau.
Ir aplamai teisingas ju boso poziuris i klienta, aisku jei per tiek metu
bosas tas pats liko.
Kazkada per pietu pertrauka ten pas juos eilute diagnostikai atvaziavusiu
susidare, tai pats bosas vaiksciojo ir klientus praskirste su vienu pats
laptopa pajunges kieme sedėjo ir kazka maige. Per tuos keliolika metu buvau
pas juos gal 4-5 kartus. 2 is ju aprasiau cia. 3 kartas zvake parejusi buvo,
tai saudesi karutis, as netikejau, kad taip gali but, tai islupo zvake ir
iteike man. Isuko kazkokia is savo irankiu dezutes sake vaziuok nusipirk
originala ir isisuksi vietoj anos.