Tema: Re: Dviracio "pakalibravimas"
Autorius: Kiaule voras
Data: 2012-05-02 10:30:39
A nu jo, apie stipinus pamirsau. Ju taip pat pats nereguliuociau.

"mirkt" <mirkt@ne-sapnas.net> wrote in message 
news:jnqhng$96m$1@trimpas.omnitel.net...
> Kiaule Vore, ne tik tuos varžtukus reikia pasukinėt (H – aukščiausios 
> pavaros pozicija, L – žemiausios pavaros pozicija).. Reik žiūrėt, ar pats 
> permetėjas teisingai stovi ir (ko paprastai ir reikia) pareguliuot troso 
> įtempimą..
>
> Aš ir mėgstu pats dviračius krapštyt, bet stipinuoti/lyginti ratlankius 
> vežu specialistams.. (pats lyginu tik karovninkams kaime.. :))
>
> Siūlau Velokliniką:
> http://www.veloklinika.lt/dviraciu-remonto-kainos/dviracio-remontas-profilaktika/
>
> Sėkmės,
> m.
>
> 2012.05.02 08:02, Kiaule voras rašė:
>> Ka ten tiek reguliuoti ko negaletum pasidaryti pats. Ant kiekvieno
>> perjungejo yra po 2 varzturs, pasiimi plius arba minus galva turinti
>> atsuktuva ir sukineji. Besukinedamas isicinkinsi ka reguliuoja kiekvienas
>> varztas ir susireguliuosi pats. Nuvalai didziuosius purvus, sutepi 
>> grandine
>> ir zvigzdynes, priputi padugnes, patikrini stabdzius, jei reikia keiti
>> kalades ir piriot.
>> Autoforumieciams per zema aptarineti dviracius :D Idomu ka o.moto patartu 
>> :)
>
>