Tema: Re: Gal koki viesbuti netoli Euro Disneyland Paris?
Autorius: Soros
Data: 2012-05-02 09:54:05
Geriau ziurekit su kuo skrendat, nes jei Ryanair, tai geriau imti pigu
paciam Paryziuje netoli kad kokia 6 ryto galetum pestute daeiti iki autobuso
vezancio i oro uosta. Priesingu atveju tas pigumas islys per gerkle.
Pigiausias is viezbuciu gal butu  - Ibis - . ir ziurek kad netoli butu arba
ranka paduoti su metro, nes ryte jie buna ir nevaziuoja koks, o jei dienos
metu tada rinkis viezbuti kur tik nori..