Tema: Re: Cross: Off: Req: Vanga, zhegonskai ir kiti - paremkit 2%
Autorius: Galvos Daktaras
Data: 2012-04-30 12:34:12
toks įspūdis, kad tu pats prie kompiuterio nesėdi (ir šitą tekstą padiktavai
referentei), o per dienas stebi, ką aš veikiu? :)

"Igaliotinis"  parašė naujienų news:jnllk3$mvj$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai ishvis pize bus jei atvaziuosi kaunan. jau dabar sedi per dienas
prie kompo, tai kaune sedesi diena nakti, toks snarglius budamas negalesi
nei nosies ish trobos ishkist, kad nenuskriaustu kas..