Tema: Re: REQ: automato reikia.
Autorius: svyt
Data: 2012-05-16 23:39:17
as pirkau e 34 automata draugas mechanika, mano automatas ir dabar
vazinejasi be remonto, draugas keite sankaba, isminama guoli, diskatoriu.
abu pirkom tvarkingus dizelius, jis uz 5000 as uz 4000, jo su kondiske, tai
buvo pries berods 4 metus. Seno grabo pirkimas yra loterija visais atvejais,
paprastai ka nors iskart reikia tvarkyti, dazniausiai kelias santykinai
smulkmenas. Bet variantu tikrai yra ir uz tokia kaina, aisku masina bus
parudijus, neprestizika, bet tikrai galima nuspirkt uz tokia kaina ir daug
nuvaziuot tvarkant tik pakaba ir darant tik eksplotacinius-planinius
remontus.
paprastai patikimesnes buna rwd pavaru dezes, manau todel, kad jos buna
fiziskai gerokai didesnes, nera i ta pati korpusa dar ir reduktorius
sukistas.
--
vyt/ /