Tema: Re: Padangų remonto rinkinys
Autorius: pjezo
Data: 2012-04-30 18:54:38
Balionelis-putos...
bandyta pora kart...
pasiteisina tik esant nedideliam pazeidimui...
va tik po to- bidki beda tvarkyti, sunku rast skyle, o ir ne visi nori uzsiimti su tuom- valyt tuos snarglius ieskot skyles- zodziu problematiskesnis remontas.
pliusas, kuris patiko,- 15/205/55 visiskai tuscia padanga pripute iki 1,5 atmosferos, galejau davaziuot iki koloneles dasipusti...

irgi masciau ismesti "tablete"...
kol karta duobeje sugebejau sulankstyti diska- jokios putos nebut padeje- padanga atsoko, disko krastas atsivepe...
apsidziaugiau kad turiu tablete...