Tema: Re: Klausimas del padangu
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2012-04-26 09:23:17
Klausimas nebuvo "sita tvarkyti ar netvarkyti man vaziuokles
geometrija?" arba "help nuede padangas-gal su vaziuokle kas negerai?".
Taip pat klausimas nebuvo "xebra pirkt 4 naujas padangas ar 6 devetas?".
Klausimas nebuvo ir "experimentas-ar uzdejus dvi skirtingas padangas
mane nubaus mentai?". As tik klausiau, ar pardaveju burtai turi logikos.
Kad vaziuokle bus tvarkoma, savaime aisku. Taciau nafik ismesti dvi 1-2
sezonams tebetinkancias padangas? Kitais metais nusipirksiu 4 naujas,
VISAS senas ismesiu ir fsio. Ir nesuprantu, kur ponas matote problema,
juolab, kad demagogiju irgi neprasiau-tik argumentuotos nuomones.