Tema: Re: Amortizatoriai: kokie?
Autorius: Renookas
Data: 2012-04-25 06:54:17
kad originalai sudeti tai dar nereiskia kad nekeisti. Tik is tikruju labai
reta tokiu automobiliu kad juos taip butu priziureje. bet visgi labai labai
retai, bet pasitaiko.

"BigM"  parašė naujienų news:jn5ud0$3i8$1@trimpas.omnitel.net...

tai žiūrint kaip žiūrėjo. Aš tai jau vis dar žiūriu po pirkimo 3 metai taip
jau... kai reikia remontuot, žiūri, kad originalūs st. diskai, originalūs
amortikai dar, originalus termostatas ir t.t. Kaži, jei kuris taip būtų
norėjęs "apdumti", ar taip būtų viską jau originalų sukišęs...