Tema: Re: egr atjungimas 2.2 hdi motore. +/-
Autorius: eimaz
Data: 2012-04-22 12:50:20
vienas turimas peugeot egzempliorius su išoperuotu suodžių filtru praėjo TA
ir dūmingumas buvo dar labai toli iki maksimalios leidžiamos ribos.
vizualiai dūmingumas taip pat nepadidėjo.

"wolfas"  wrote in message news:jn076d$43q$1@trimpas.omnitel.net...

EGR užsieniečiams besirūpinantiems ekologija ... pas mūmi eko mokesčių
galim sakyt nėra ... tai juodi dūmai nemaišo