Tema: Re: Sviesu reguliavimas Kaune
Autorius: homo erectus
Data: 2012-04-20 01:46:22
On Fri, 20 Apr 2012 00:09:33 +0300, cD-r0m wrote:

> pasiimk atsuktuvą ir katino akim pažiūrėk, pareguliuosi tuvlitoj lempas..
> Man tiesa paskutinį kart net neklauses nieko pats pasiėmė atsuktuvą ir
> susuko kaip jam patiko.

Man panašiai buvo. Buvau prieš TA nuvaręs sureguliuot šviesas pas kazkokį
senį garažuose šalia TA, tikrintojas patikrino šviesas ir klausia:
- Kur šviesas reguliavot?
- Pas tą jūsų kaimyną.
- Kreiva pas jį technika, blogai sureguliuoti visi iš jo atvažiuoja.
Atidarykite kapotą, sureguliuosiu kaip priklauso.

Likau labai nustebęs tokio TA darbuotojo paslaugumo:)