Tema: Re: kuro sanaudos
Autorius: karloff
Data: 2012-04-19 21:56:24
bet tai kaaai shiais laikais shudinas mashinas gamina - as su senute 91m.
audyne 3.6 quattro automatu iki klaipedos esu su 8L shimtuj nuvaziaves,
keturlitris bumeris trasoj 9 pasitenkindavo, penkialitriam v12 trasoj irgi
10 pakanka, tiesa sunkiai... o cia kito tuukstantmecio mazalitrazke
amerikonishka nuosmauka dar daugiau jamt turi???

"infernal"  parašė naujienų news:jmol83$3ab$1@trimpas.omnitel.net...

Vairavau keleta tukstanciu myliu panasu i sita - sedana ir 2.7L variklis
buvo. Trasoj labai graziai vaziuojant, nevirsijant greicio rekorda
pasiekiau 8.6L\100km. Maziau niekaip.
Su 3.5 varikliu uzmiesti 9 nerealiai atrodo.