Tema: Re: kas geriau? subaru / mitsubishi / volvo
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-04-19 18:15:35
On 2012-04-18 22:11:57 +0300, M@G said:

> prie progos uzklausiu, kiek ant duju pramyne, bet kad voztuvus butu
> reguliaves dar nesigyre,
Jei ne daug pramyne, tai dar jo laukia sis malonumas. Mano zinomu
atveju dujos buvo sumontuotos, kai auto buvo pravaziavusi tik 11 t km
(buvo paimtas garantinis demo automobilis ir i ji iskarto sumonuota
dujine iraga)

>  nors juos ir su benzu lakstant reik reguliuot

Pas mane jau apie 140 t km, jokiu pozymiu, kad reiktu reguliuoti
voztuvus.. (outback jau apie 250 tkm, voztuvai taip pat nereguliuoti ir
dar nepraso reguliavimo.... nors knygoje raso, kad reikia reguliuoti
kas 100 t km)  Tuo tarpu pas uzdujinta labai aiskiai uzsidega check
engine (misfire, o tai reiskia, kad draudziama toliau vaziuoti :-) )

>  ir nebutina pas dyleri brautis ir kosminius pinigus palikinet ...

Pas dyleri daznai buna pigiau, negu garaze... deja.... Kiek tikrinau
saskaitas, niekad nebuvo kazkas uzkelta ar uz kazkoki darba kosmosas
israsytas. (cia autoerdve, jei ka. Pas JMA situacija lyg ir prastesne
siuo atzvilgiu). O kad remontuoti "papigiai", pas dede Vasia - as tiek
neuzdirbu...

Audrius K.