Tema: Re: padugniu dydis
Autorius: kastisv
Data: 2012-04-19 11:53:43
tikrai taip. vat pvz pas mano karuti tai taip ir yra ( pas golfa turbut bus
tas pats).  is gamyklos ejo arba 205/55 r16 arba 235/40 r18.
bent jau pas mane tai su 18 ratais spydiko paklaida apie 2% , su 16 ratais
siek tiek didesne. gal cia taip sukalibruota, nes is gamyklos isriedejo
butent su 18 ratais.