Tema: Re: req. info apie kamscius Vilniuje
Autorius: Korke
Data: 2012-04-18 15:21:03
Nuojauta sako, kad bb tu ten kazka ismarsrutuosi, nes tiek savanoriai
(ta prasme ir ivaziavimas i Giraites zieda, nes nuvaziavimas i
savanorius ruko ir atvare nuo lazdynu ilist i zieda tik is leto gali),
tiek kelias i gariunus bus tas pats gaidis. Per pastarasias keleta dienu
du kartus buvo kamstis Oslo gatveje link Gariunu jau nuo peciuju tilto,
puse gal tik nuo 1,2,3. I zieda su kartus net nelindau nes kamstis ta
pacia Oslo gatve prasidejo kazkur ties "Honda".

Man tik idomu nematant, kodel ryte savanoriai ten taip kemsasi, ar is
Vilkpedes daug sukanciu i kaite i savanorius, nes atrodo ten paleisk
srauta tiesiai jais kokias 3min non stop ir viskas. Bet jei lenda is
Vilkepedes ar nuo Silikato ten is salutiniu tai nekas.

O i Trakus per Suderve manau geriausias var.