Tema: Re: Krovininis auto i lengvaja
Autorius: svyt
Data: 2012-04-17 23:54:42
as kiek ironizavau,ir ironizuoju toliau- nu gi negali paneigt kad masina 
perdaryta megejiskai i keleivine ir nesudetos butinos oro pagalves sonuose, 
pirotecniniai sertifikuoti dirzu itempejai gale, o be ju vezt keleivius 
negalima... pamenu dar pries 5 metus, gal ir dabar leidzia vezt keleivius 
krovininio automobilio kebule, pakanka itvirtint kelias lentas- suolus. Ko 
tai pas mus sokineja i krastutinumus, tai leidzia akivaizdziai 
potencionaliai pavojinga keleiviu pervezima, tai reikalauja nebutinu saugumo 
priemoniu. As pvz nesuprantu kam reikalinga pagalve jei devi dirza, manau 
tai viens kita pakeiciancios sistemos, ralistai i kokias avarijas papuola ir 
isgyvena vien dirzu pagalba, o pagalves manau kaip tik tam skirtos, kad 
nereiktu dirzu, nes jei su dirzu papuoli avarijon is pagalves tik tiek 
naudos, kad savaite vaikstai raudonu veidu.

-- 
vyt/ /


"Tomas D." <mailsoc@[trint]gmail.com> wrote in message 
news:jmkhbv$5bm$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu pagal salona tai ne. Nelabai tiketina, kad jis butu visa salona 
> pakeites... Nuo visu kitu apziuretu jis nei vidum, nei isore nesiskiria.
>
>
> "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message 
> news:jmkfed$3mp$1@trimpas.omnitel.net...
>> nebutinai, gal but gamintojas pagal uzsakyma sustiprino pakaba, pasalino 
>> sedynes, dirzu tvirtinimo vietas, perekupas privirino bile kaip dirzo 
>> kabli, ikiso sedynes ir jau keleivine, visa tai gi patikrint reikia...
>> juk tvarka ir istatymu laikymasis yra svarbiau uz zmogu ir jo poreikius.
>
>