Tema: Re: d-cat?
Autorius: spakainas
Data: 2012-04-06 08:33:21
Bet tai kaip gerai jūs visi skaičiuojat. Gal palyginkit arklius ir tada
šnekėkit, viskas ten normaliai su tom sąnaudom, kaip 130 kw varikliui,
tai nemažai, bet ir nekosTmosas.
Tu su 90ag telpi į 7, jis su 177ag telpa į 9-10, kas čia blogai šitoj
vietoj? Fizikos neapgausi.
Realiai avensy sedane sąnaudos tokios - iki 100kmh - iki 6 (rekordas
4.7), iki 120 - 7-7.5, 150 - 8 ir daugiau. Vidutiniškai krautas.
Mieste vasarą 9, žiemą 10 Vilniuj. Tapkė apysunkė. kažkada labai
pasistengęs buvau padaręs gal 7, bet man sunkiai gaunas važinėt ramiai.

Dėl traukos - 400nm smagu, tik gaila kad jie prie 2000rpm, tai turbo
duobė labai jaučiasi. Kita vertus, greičių dėžė ir pats variklio
valdymas padaryti labai neblogai - iš vietos gali kaip nori važiuot -
užgest neįmanoma. 6 pavara ant 120kmh - 2000rpm.
Dėl turbo lago - forumai šneka, kad stato žmonės power boxus, paankstina
sukimo kreivę, nuo žemesnių geriau valina, užkelia arklių dar nu ir t.t.
Pagal atsiliepimus tai labai neblogai, bet man kažkaip dėl tos galvos
tarpinės neramu, bijau kad prapūsiu, tai ir nededu ;]

Dėl patikimumo - kita šneka. Forumai šneka, kad nelaiko galvos tarpinė
ir purkštukai baisiai jautrūs kuro kokybei, vieną kartą užpilsi
baltarusiško iš fūros - ir batai.
D-cat filtras laiko 200k ir daugiau (aš dar nekeičiau), su sąlyga jei
piltas kuras be sieros. Keitimas 3-4 klt., nu arba kastruot už 500-600.
Įtariu iškastravus dar ir sąnaudos šiek tiek nukrist turėtų.
Tepalas irgi brangesnis, kiekis 6.3 litro. Reik nepamiršt, kad su šituo
varikliu ir pats auto bus kitoks - greičiausiai didesni stabdžių diskai,
kitokie ratlankiai (bent jau avensy skiriasi nuo silpnesnių modelių -
neužmausi). Bet ir komplektacija bus pilniausia, kokia į tuos japonus
gali būt.

Pas mane avensis su tokiu varikliu, rida 201k, kol kas nieko blogo dar
nebuvo (tpfu tpfu), kasbeko kurą pilu tik statoile ir aptarnavimai
tvarkingi bei laiku.