Tema: Re: sms siuntimas
Autorius: FwsA
Data: 2012-04-05 10:38:10
Pasijungi telefona ant laido prie kompo. Jei pas tave Nokia, yra programa
Nokia PC Suite. Toj programoj parasai SMS teksta koki nori, ir siuntimo
gaveju gali pridet nors ir visus is savo telefonu adresu knygutes. Ir viskas
vienu paspaudimu, visiems issius. Jei ne Nokia manau irgi turetu but
galimybe padaryt ta pati pasijungus prie kompo.
Gedas