Tema: Re: Konkretus klausimas
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2012-04-02 22:48:29
Lopai cia visi tiesiog pavydi, cia toks kaip dainiushas tipo netiki nes
atstovauja degaliniu tinklui ir yra lb suinteresuotas todel ir neigia kas
akivaizdu - neklausyk ju  jis pats pyzdukas pripises aluas man prisipazino
kad vazinejo uzsidejes kol bosas nepamete

Taigi -  is mano asmenines patirties tai kai uzsidejau 22 coliu ratus kuro
sanaudos pasidare nepakeciamos apie 17-22ltr , masina grazi vw touareg  5.0
, nenorejau nieko keisti tad meciau visas pajegas i  paieshkas kuro
ekonomijai. Pervaziavau  Kaune siaures pr garzus, pakalbejau su senais
automobilistais jie tik patvirtino kad magnetukai buvo vartojami visais
laikais - tik esme ar jie poliarizuotai teisingai orietuoti. Va cia ir
prasideda menas, ne veltui rasho - patentuota. Va mano fotke
http://www.aktivna.lt/lt/wolkswagen
Tai va uzsidejau ir as, pirmas pojautis kad kaip ir nieko nepasikeite, auto
vaziuoja ramiai,  gal kazkiek tolygiau traukia 3 ir 4  shaiba torkas iki
5500 toks ilgesnis kaip ir  ...bet po 100km - siurprizas tilpau i 14ltr ....
pize negalejau patiket, pasikalbejau su kaimynu ( senukuose prie radio
elektros prekiu dirba) sako galima dar pabandyti pora uzdeti aktyvatoriu, nu
logiska
Nu  pamatavom indukcijos arba sroves tankio - jo yra vietos talpai ,
uzdejom - tu bichas nepatikesi 11ltr . Super, aishku ant mazesniu varikliu
nesigauna taip nes ner kaip imagnetinti maza kuro srauta. Zodziu as dabar
pirmas reikalas kai perkam auto - ishkart dedu aktyvatorius 2 komplektus,
paskui tepalus keiciu ir tt

bet aktyvatorius - must have stufas (rekomenduoju) gali pasukti tel tikras
pakonsultuosiu kur geriau deti

--
Artūras Brazas
mob. +370 655 40000