Tema: Re: tepalo keitimas
Autorius: astuntas
Data: 2009-05-19 22:33:09
nu jei ne super masina, tai tepalas - kokie 60-70 lt vidutiniskas, filtras
koks 30, darbas 20. jei keiti servise, tai kainos aisku didesnes. jei
servisistai dar vaziuoja i parduotuve tau supirkt dalis, o jeigu dar ir
tepalas biski brangesnis, tai gal ir normaliai :)

jei nori sutaupyt, pats nusipirk viska ir nuvaziuok i garaza :)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4054 (20090505) __________

http://www.eset.com