Tema: Re: padangu montavimas aplink Zirmunus, Vilniuje
Autorius: svyt
Data: 2009-03-19 12:51:37
issikele, kur nezinau, pernai tvarkiau pora kartu...nei geru nei blogu
atsiliepimu neturiu, vidutiniskai taip sakant, bomzu nebuvo, kazkoks
padejejas buvo, bet daug maz nespalvota nosimi.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.

"labay aktualus" <promotion@3x3.lt-vietoj-3x3-naudoti-skaiciu"2"> wrote in
message news:gnu09c$m10$1@trimpas.omnitel.net...