Tema: Re: ieskau passat 93m vairuotojo duru rankeneles
Autorius: bart
Data: 2009-02-25 09:04:24
o, dekui, nes tik kaune buvau rades nauja, o is savartyno tai tingiu toli
vaziuot.
tiesa reikia ir be centrinio ir be spyneles, spyneles neapsimoka keist nes
bus vienas raktas bagazinej, vienas uzvedimui ir vienas durim... ne
nesvarbu, ne mano masina, as tik nulauziau :)
tiesa kuom tas uz75 geriau, nes stipriai brangiau