Tema: Re: C3
Autorius: simutis
Data: 2012-04-02 19:24:49
Apie ka ir sneku.

"karloff"  wrote in message news:jlbes5$vsj$1@trimpas.omnitel.net...

likusioj europoj zmones vairuotojai yra rusiuojami finansanaliniu budu per
visokius mokescius uz automobilius. pas mus irgi ateis tie negandu laikai
neuzhilgo.

"simutis"  parašė naujienų news:jlajtf$gvt$1@trimpas.omnitel.net...

O kas toj likusioj Europoj?

"ROOTS"  wrote in message news:jlaj10$g81$1@trimpas.omnitel.net...

o kas pirmarusis?
ir kodel Lt visi geriau zino uz visa likusia pvz Europa? :D

"Igaliotinis"  wrote in message news:jlaf6a$dv3$1@trimpas.omnitel.net...

jei apskirtis pasijaust kokiu antrarushiu tai pritariu.

m43, nu tai jie ten nebaisiai tvarkosi, kas ty pasdare? o ieskot nz, neteko
ieskot. siaip tu varikliu yra nemazai