Tema: Re: Dilema
Autorius: W. Adamkievicz
Data: 2012-04-02 10:48:44
gretimam kaime vienas veikejas nusipirko sypus ir po uzsimontavimo pirmam
griovy apvirtes tupi - mane kad su sypais ant ledo kaip su vasarinem ant
sauso aksfalto
supranti kur lenkiu?

"Tomas"  wrote in message news:jlbl6g$8cj$1@trimpas.omnitel.net...

Shiaip tai pareigunai turetu naudotis protingumo kriterijais.
Bet kita vertus, kasmet balandzio 11 d. matau juos ishlindusius, galveles
pakreiptos ir ausytes pastatytos, klausosi ar su shipais pacientas
atvazhiuoja ar be.
Zhinai, ash manyciau taip: 40 Lt bauda susimoket mazhiau skauda, ne mashina
subaladot. Tada ir ishlaidos rimtesnes, ir laiko gaishimas, ir sveikatai
gali pakenkt. Px tie mentai, nebutinai dar jiems papulsi.