Tema: Re: Vaiko vezimas su busiku
Autorius: bat0nas
Data: 2012-03-30 11:42:50
Sutinku, kad su tom nešioklėm ir kėdutėm vargas.
Pvz varai su vaiku į teatrą su taksu. Tai aišku, kad neimi jokios kėdės ir
rizikuoji (t.y. prisegi tik suaugusių diržais, kurių net ne visuose taksi
yra).

Bet apie neigiamą įtaką... hmm.. ji gal ir yra. Bet aš esu už saugumą.
Geriau tegu jis ten pasikankina kėdutėje pusvalandį, nei po to save
kaltinti, kad neprisegiau.

"Arj"  wrote in message news:jl3rf5$mfc$1@trimpas.omnitel.net...

tilpti tai telpa, ne tame esme.
Tikrai manai kad zmones visur paskui save turetu tampytis kedutes?
Pvz. sumanei su taksi nulekti I akropoli apsipirkti, imi vaikiska kedute ir
vezimeli, viska I taksi,
ten issikraustai, pasivezioji po vezimejiu, tada atgal.... Visa diena
nesioklej laikyti vaiko
nesiulyk, galiu nukreipti I vaiku reabilitacija kur vaizdziai gyvais
pavyzdziais parodys neigiama
itaka. Pataisoma aisku tas, tiesa, noro, laiko ir $ klausimas.

"Yvl"  parašė naujienų news:jl3qt2$lm8$1@trimpas.omnitel.net...

o tai i taksa kedute/lopsys netelpa?