Tema: Re: Klausimas apie VW Caddy su radarais :D
Autorius: Nitro
Data: 2012-03-29 14:46:28
be blico nufotkinus nesimatys masinos vairuotojo veido, kuris yra
(dazniausiai) seselyje, arba gerai uzeksponavus matysis veidas, bet
nesimatys nieko aplink ta veida :D

Jei dar tokio argumento nepakanka - nufotografavo sauleta vasaros diena
(svieciant saulei) tam paciam geleziniam vilke - blica tikrai maciau :)

"HDi"  parašė naujienų news:jl1ch2$a5g$1@trimpas.omnitel.net...

nu ir as bendrauju, nu ir tai ka sakai yra priesingai nei man sake. nu ir
kas dabar? kieno vadas vadesnis ir labiau zino?