Tema: Re: KET, 162. punktas ? O zonos ženklas?
Autorius: KEdas
Data: 2012-03-29 09:43:48
Kad jau tokie gudrūs, jūs geriau paaiškinkite ar 540 ženklas galioja
kiemuose, t.y. ar kiemas yra kelias.

540. Zona, kurioje draudžiama stovėti. Nurodytu laiku, o jeigu laikas
nenurodytas - visą parą transporto priemonėms draudžiama stovėti visuose
*keliuose*, esančiuose teritorijoje už ženklo, išskyrus specialiai
stovėjimui skirtas ir atitinkamais ženklais pažymėtas vietas