Tema: Re: pigiausia auto i darba
Autorius: S54
Data: 2012-04-03 12:03:27
ma atvirksciai - nuo kirtimu I Jeruzale 18 min :-)

"DK"  wrote in message news:jkp7lu$akm$1@trimpas.omnitel.net...

Is Jeruzales i Kirtimus. Laikas priklausomai nuo kamsciu 50-70 min.
Is tos pacios Jeruzales i Kauna vaziuodavau 55-70 min.
Iki darbo Kaune nuo namu budavo 89 km., Vilniuje - 19 km.
Issikeliau dabar "i kaima", iki darbo galiu vaziuoti dviem keliais -
vienas is ju 17 km. ilgio ir laiko atzvilgiu 45-60 min. Kitas kelias yra
23 km. ilgio, laiko atzvilgiu 15-20 min.