Tema: Re: Rezonatorius
Autorius: Renookas
Data: 2012-03-22 14:50:54
deti katalizatoriu

"audrius"  parašė naujienų news:jkdoim$88e$1@trimpas.omnitel.net...

visom penkiom uz rezonatoriu! vazinejau kazkada su tiesiu vamzdziu, tai
kazkaip teko vistiek tvarkyt dusliara, o meistras sako: "pas tave
vandentiekio vamzdis ivirintas" :), idejau tada pati pigiausia ir maziausia
rezonatoriu - tembras zymiai svelnesnis patapo, tyliau kas be ko, neliko
pojucio, kad vaizuoji pastoviai pertempes varikli
tiesa - dar yra dalykas kaip backpressure, zmones kalba, kad ant kai kuriu
auto gali pagrybaut lembda duomenys ir t.t., kiek tiesos nezinau