Tema: Re: Vasarines padugnes nuo kovo 15d.?
Autorius: nc
Data: 2012-03-20 09:37:57
Kaip irodysi kad butent del vasariniu ileke? Gal uzsiziopsojo i boba
trumpu sijonu. O nesilaike atstumo - tinka visada.

O ir siaip jei jau ziurim tiksliai, tai niekas vis dar nedraudzia
vazineti su 10 metu senumo zieminem padangom akmeniniu 5cm
protektoriumi. Ir jopsik mat tai kartais dar blogiau negu apynaujes
vasarines.