Tema: Re: Voyager 2.5crd
Autorius: Povilas
Data: 2012-03-17 14:33:57
Tai,Tamstai, labai pasiseke,kad neteko visu smeigiu keisti,kai prasidejo
problemos su pirmaja! Kaip pasake vienas pazystamas dyzelistas man po n-ojo
smeiges keitimo : jeigu dar kada nusipirksi masina su situo motoru (pas daug
ka jie buvo sudeti), pas mane nebevaziuok,o telefona uzmirsk!
Kam Tau tas gemarojus - sita masina turi kazkoki tai privaluma,kad reikia
butent jos, ar ji turi savo "sharma", del kurio jos isliekamoji verte
nekrenta? Aisku,nuomoniu gali buti ivairiu,bet man tai net dizainas jos
nebepatinka po to kai ji pasidare apvalaina....Paskutinis modelis vel lyg ir
idomesnes isvaizdos,bet neaisku kas po ta isvaizda slepiasi! Turbut neveltui
visi automotoreviu zurnalai ir visokie adac Chrysler ivardina
problematiskiausia Europos marke!

"AurimasB"  parašė naujienų news:jjupi9$gu$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip sakiau prasukta 120kkm be problemu, buvo tik siurprizas kai nupirkus,
kad iskrito stangute kuri voztuvus darineja (nzn kaip pavadint)
beissprusdama uzkabino karamisla ir nutrauke jo tvirtinimo spilka. variklis
dirbo su metaliniu dusliu skambesiu be vieno cilindro, iki remonto savo eiga
datrauke net :), pakeitus stangutes naujomi bei isukus nuaja spilka daugiau
jokiu problemu, o pakeist ten ~1valanda laiko kiemo salygomis..
Tiesa dar buvo nutrukes dirzas kur suka vandens pompa tai kad ir pakaito
truputi jokiu neigiamu pasekmiu galvoms nepastebeta.

kalba kad patikimesni dantratiniai motorai, musiskis su grandine bet ir kaip
minejau nieko baisaus.

na kadangi apie 2,5crd tikrai nenokiu atsiliepimu priskaitem, ciuju ims
~2001m su senuoju motoru, liks lt ir kaip donoras dar ir dabar naudojamas
liks :). O esamo keitimo priezastis kad perpuvo visas iki negaliu, panasu
kad skendses buvo, nes kiek kitu egzemplioriu ziurejom tai su rudimis
problemu nepanasu kad butu....