Tema: Re: dviratines kedutes VS vezimelis (vaikams)
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-03-12 18:06:10
Tik toki niuansa psakysiu, nes gali ir nepagalvoti, kai saves is salies
nematai. Jei pasisodinsi vaika keduteje gale, o pats dar uzsidesi kuprine
ant nugaros, tai ziurek, kad tam vaikui kuprine nebutu palei nosi, nes esu
mates tokiu vaizdeliu. Na tai pats supranti, koks ten malonumas vaikui.
O siaip tai ta kedute visai nieko yra ismislas. Jei su priekaba, tai
nukencia mobilumas, nes toks truputi griozdiskas pasidarai su tom priekabom.
O ir tempti sunkiau kas be ko.

"Rokas"  wrote in message news:jjl3n0$nbu$1@trimpas.omnitel.net...

megstu pasivezint dviraciu

dabar jau yra ka ir paveziot kartu (tuoj bus 1 metai kleckui)
galvoju kad reik arba kedutes ant dviracio priekio/galo

arba vezimelio

kas saugiau? praktiskiau? visi kiti pastebejimai gali buti man labai
naudingi

kokios kedutes (jei kedutes)? kokie vezimeliai (jei vezimeliai)?

gal yra kas naudoja kazka?

Rokas Ražanauskas
867122453 Kaunas