Tema: Re: +/- avensis universalas d4d nuo 2007'
Autorius: Ozas
Data: 2012-03-12 14:39:58
tipo benzas visai negenda remontuoti nereikia?

Manau su visomis pogarantinemis auto loterija, kas uz kiek suges.

Sau imciau gero stovio MB. as su savo jau 5-I metai, keist negalvoju.

Ozas

MB C '98 2.2 CDI
Volvo T-850 2.0Turbo
MB 500SE '92 5.0

"Renookas"  wrote in message news:jjkabc$mrf$1@trimpas.omnitel.net...

cia tikra teisybe. dazniausia pasiteisnanti
O dar prodekim tai kad  20000 Lt per desimt metu gali neuzstekti pakeisti
visiems purkstukams, siurbliams, turbinoms ir t.t. jei jau skaicuoti kad
juos reikes pakeisti..

"Dainiushas"  parašė naujienų news:jjgnhm$pah$1@trimpas.omnitel.net...

natūraliai nebus. Tuo labiau, kad vietoj būtinu 10kkm per metus su
dyzeliu važiuos 20kkm, nes nu mažai rija