Tema: Re: REQ.Naudotou vasariniu padangu 215-55-R16
Autorius: pVytautas
Data: 2012-03-12 08:18:45
Man tik idomu kodel 3mm. Kur tu ta "ne dugna" randi ties 3mm pas
vasarines padangas kad pamatuoti likuti :)
Protektoriaus gylis matuojams nuo "dugno" o darbinis pagal kiekvieno
indvidualu supratima. Mano triraciui ok ziemai iki 5-6mm nuo dugno
vasarai iki 2mm yra norma, tavo triraciui gal kitaip, o valstybe
deklaruoja dar kitaip tai cia tavo galvos ir tavo taupykles reikalas
kiek nori isleisti padangom.
O jei norejai pasirodyti protingas "ir ne vaikelis" reikejo dar
pasiklausti apie amziu tu padangu gal joms 10 metu tai net tu tavo
"1,5mm ne nuo dugono" nevertos.